Over mij

Hallo, ik ben Clarice Robins en ben sta al 30 jaren aan het hoofd van mijn eigen media bedrijf. Door de jaren heen in de media wereld heb ik heel veel geleerd over het gebruik van de media naar de luisteraars en kijkers toe. via mijn artikelen op mijn website zullen jullie ongetwijfeld meer te weten komen over het media gebeuren.

Al heel vroeg in de tienerjaren had ik de passie om voor een media bedrijf te werken. Het maakte niet uit in welke branche.  Denk maar aan het maken van een advertentie voor de radio, televisie, sociale media en ook de krant. Het schrijven en produceren van programma’s voor radio en televisie en ook voor sociale media. Het promoten van producten van een bepaald bedrijf aan een groep mensen, gewoon op straat of kan ook voor een geselecteerde groep.

Eenmaal een bedrijf jou heeft benaderd om een media campagne te launchen dan heb je al deze aspecten nodig. Je zal dan een media plan moeten opzetten en een strategie bekijken hoe je op een effectieve manier het meeste rendement eruit te kunnen halen.

Ten eerste moet je jezelf bekend maken met het product, weten wat het is hoe het werk waarvoor gebruik je het voor wie is het bestemt? Je kan het zo gek niet bedenken. Daarna zal je in eerste instantie de aandacht proberen te trekken van het publiek door kleine pakkende spotjes te maken en die te draaien op radio en televisie. Naar gelang het evenement nadert zal je dan groter uitpakken en zou je dan eventuele sponsoren kunnen aanschrijven  om mee te gaan met het idee dat jij graag zou willen lanceren.

Denk eraan bij het opzetten van een groot evenement doe je het niet alleen zorg er voor dat je een goed team bij elkaar hebt.  Voor meer informatie, tjek de website en lees de artikelen